مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در پیامی درگذشت آیت الله فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر نی ریز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ 23 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در متن پیام سید تقی سهرابی آمده است: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
ارتحال جانگداز عالم عامل، مجاهد نستوه و مبلغ توانمند اسلام ناب محمدی (ص)
حضرت آیت الله سید محمد فقیه نماینده مردم شریف فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه معزز نیریز را به محضر مبارک قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان (عج) و نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب (مدضله العالی)، جامعه محترم روحانیت مبارز کشور و استان، مردم متدین استان فارس و شهر وندان قدر شناس شهرستان نی ریز و بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
آن فقید سعید همچون اجداد طاهرینش ملجاء و پناهگاه بندگان خدا، مردمدار و گره گشای مشکلات مردم بود.
تلاش و پیکیری ایشان برای توسعه خدمات رسانه‌ای جمهوری اسلامی در اقصی نقاط استان بویژه مناطق محروم و قدر شناسی وی پس از به نتیجه رسیدن کار‌ها خاطرات ماندگاری را در ذهن اینجانب و همکارانم که با افتخار میزبانی ایشان را در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به عهده داشتند به یادگار گذاشته است.
از خداوند بزرگ علو درجات را برای این شخصیت والا مقام و ساعی تمنا می‌کنم، امید که شفاعت ایشان در روز حساب شامل حال ما شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار