مراسم تشییع پیکر امام جمعه نی ریز، ساعت ۱۰ صبح فردا ۴ فروردین از منزلشان به سمت صحن مطهر امامزادگان حسن و حسین(ع) نی‌ریز برگزار و در همین مکان به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ 23 March 2022

تابناک فارس به نقل از حوزه: مراسم وداع و طواف پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد فقیه، امام جمعه فقید نی‌ریز، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و چهره ماندگار قرآن کریم کشورمان، ساعاتی پیش در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.

پیکر آن عالم ربانی ابتدا برای طواف و وداع به حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز انتقال یافت و بعد از آن بر روی دستان مردم خداجو و متدین شیراز از طریق بین‌الحرمین به حرم شاهچراغ(ع) منتقل شد و در آنجا هم بعد از وداع و طواف، دقایقی پیش به سمت زادگاهش یعنی شهرستان نی‌ریز انتقال داده شد.

این مراسم با حضور جمعی از نماینده ولی فقیه در استان فارس، علما و مسئولان استانی برگزار شد.

در شهرستان استهبان مراسم استقبال و تشییع پیکر آن عالم ربانی ساعت ۱۶ امروز از مقابل تأمین اجتماعی به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار خواهد شد.

بعد از آن در ساعت ۱۸ پیکر آن عالم ربانی به مصلی نماز جمعه نی‌ریز انتقال داده خواهد شد و در همان مکان مراسم وداع بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر امام جمعه نی ریز، ساعت ۱۰ صبح فردا، ۴ فروردین از منزلشان به سمت صحن مطهر امامزادگان حسن و حسین(ع) نی‌ریز برگزار و در همین مکان به خاک سپرده می‌شود.

مراسم ختم و بزرگداشت هم ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ عصر فردا در محل مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

مراسم دیگری هم فردا بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با قرائت دعای روح‌بخش کمیل با نوای حاج کاظم محمدی، در مصلی نماز جمعه نی‌ریز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار