مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: از ۲۸ اسفند میزبان بیش از ۹۰ هزار مسافرنوروزی در استان کرمانشاه بوده ایم و ۱۰۰ درصد ظرفیت هتل ها، مسافرخانه ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیر‌ها تکمیل است.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 28 March 2022

جبار گوهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: امسال با ورود بیش از ۹۰ هزار مسافرنوروزی به استان کرمانشاه که در مجموعه‌های اقامتی از جمله هتل ها، مسافرخانه ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیر‌ها بصورت رسمی اسکان داده شدند و با تکمیل ۱۰۰درصدی ظرفیت این مجموعه‌ها اقدام به اسکان مسافران در مدارس و خابگاه‌های دولتی کردیم.

وی افزود: در حوزه بازید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و توریستی شاهد استقبال خوبی ازمسافران نوروزی بودیم، تعداد بازدید‌های صورت گرفته تا ۴ فروردین ۱۹۲هزارنفر بوده است.

گوهری بیان کرد: تیم‌های نظارتی در این ایام در حال رصد کامل مجموعه‌های اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی میباشند.

وی همچنین اشاره کرد: تا کنون بیش از ۵۰۰ مورد بازدید نظارتی صورت گرفته که ازاین موارد چندین مورد تشویق، تذکر، اخطار کتبی و یک مورد هم تعلیق داشته ایم.

مدیر کل میراث در رابطه با نمایشگاه‌هایی که در این ایام برپا شدند بیان کرد: تعداد ۱۳۵ غرفه در سطح استان کرمانشاه برپا شده است که از این تعداد ۸۵ مورد آن‌ها مربوط به صنایع دستی می‌باشد و ۵۰مورد آن‌ها مربوط به سوغات و غذا‌های محلی میباشد.

وی در ادامه گفت: با توجه به شیوع کرونا طی سه سال اخیر که مانع از برگزاری نمایشگا‌های صنایع دستی شده بود، امسال این امکان برای صنعتگران مهیا شد که با برگزاری این نمایشگاه‌ها بخشی از محصولات خود را در ایام نوروز به نمایش بگذارند و خوشبختانه مورد استقبال خوب مسافران هم قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار