استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی با اشاره به توطئه های مکرر دشمنان علیه انقلاب، گفت: نحوه پیروزی انقلاب و عبور از توطئه ها باید برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 01 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد در مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به واسطه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.

 

استاندار خراسان شمالی گفت: چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند یادآوری همیشگی به ویژه برای نسل جوان امروز است تا آنان بدانند نظام جمهوری اسلامی چگونه توانسته است به جایگاه کنونی خود برسد.

 

وی وجود مقام معظم رهبری و مردم را دو عنصر اصلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: سلطه گران و دشمنان با زیاده خواهی به دنبال تاراج منابع کشور و از بین بردن اعتقادات دینی و مذهبی مردم و تسلط و گسترش فرهنگ غربی در کشور بودند اما عاشورایی و حسینی فکر کردن ملت ایران باعث شد توطئه‌های آنان یکی پس از دیگر خنثی شود.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به ادامه توطئه‌های دشمنان در بحث رفراندوم، گفت: امام راحل با رأی آری به نظام جمهوری اسلامی بار دیگر چراغ هدایت جامعه شد تا نزدیک به ۱۰۰ درصد مردم با تبعیت از ایشان به شکل گیری نظام جمهوری اسلامی پاسخ مثبت بدهند.

 

محمدرضا حسین نژاد با تاکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار سال، افزود: تحقق شعار " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" موجب خودکفایی و استقلال بیشتر کشور با حمایت از دانشمندان و نخبگان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار