دبیر کانون‌ خادم‌یاران رضوی قم از اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مناجات‌خوانی در شب‌های ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن عسکری(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ 02 April 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمدباقر تکیه‌ای دبیر کانون خادم‌یاران رضوی قم گفت: این کانون با همکاری موسسه فرهنگی ظفرات و حوزه علمیه و با استفاده از حضور اساتیدی همچون میرزامحمدی، واضحی، ضیایی و شهیدی از شب اول ماه رمضان تا شب عید فطر برنامه سخنرانی، احیا، مناجات‌خوانی و دعای ابوحمزه ثمالی را در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار می‌کند.

تکیه‌ای در بیان جزئیات دیگر فعالیت‌های این مجموعه گفت: چای‌خانه حضرت رضا(ع) هر شب از مردم پذیرایی می‌کند و یک شبستان در این مسجد ویژه آشنایی کودک ونوجوان با مضامین دعا ومناجات با زبان شعر، داستان و مسابقه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در شبستان دوم نمایشگاهی تحت عنوان جهاد تبیین با رهنمود و فرمایشات مقام معظم رهبری برقرار است و در شبستان دیگر هم سه میز پاسخ‌گویی به سوالات دینی و اعتقادی ویژه آقایان فراهم شده است. علاوه بر آن شبستان چهار پاسخ‌گوی سوالات مربوط به بانوان و دختران در زمینه احکام اعتقادی خواهران است. همچنین در شبستان پنج نیز ارائه مشاوره خانواده، فردی و اخلاقی با بهره‌مندی از اساتید متخصص فراهم شده است.

دبیر کانون خادم‌یاران رضوی قم هدف از اجرای این برنامه‌ها را فراهم‌کردن زمینه استفاده و فرهنگ‌سازی جهت بهره‌مندی بیشتر مردم از فرصت معنوی شب‌های ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار