شعبان پور با اشاره به اینکه یاری رساندن به نیازمندان در ماه مبارک رمضان دارای اهمیت و ارزش معنوی بالایی است، تصریح کرد: نیک‌اندیشان جهرمی برای حمایت از ایتام و محسنین می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی https://sana.emdad.ir/qr/gm2q3ca74f1vd0ipl3qx یا مراجعه حضوری به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 06 April 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدجواد شعبان پور»، امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی برای بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند از طرح «اطعام مهدوی، افطاری ساده»، در سال جاری انجام شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم افزود: این پویش با هدف رسیدگی ویژه در این ایام به خانواده‌های محروم، برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه، تشکیل شده است.

 

وی بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، مساجد، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، مؤسسات خیریه، بسیج ‌و… در طبخ و توزیع غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند، بهره گیری شده است.

 

شعبان پور عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان جهرم نیز با استفاده از تجربه‌های به دست آمده در سالیان گذشته و بهره‌گیری از ظرفیت خیران و مراکز نیکوکاری، تلاش خود را برای ارائه خدمات مؤثر و ارزنده به نیازمندان در قالب اطعام مهدوی به صورت مستمر در طول ماه مبارک رمضان به کار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه یاری رساندن به نیازمندان در ماه مبارک رمضان دارای اهمیت و ارزش معنوی بالایی است، تصریح کرد: نیک‌اندیشان جهرمی برای حمایت از ایتام و محسنین می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی https://sana.emdad.ir/qr/gm2q3ca74f1vd0ipl3qx یا مراجعه حضوری به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار