فرمانده سپاه فجر فارس گفت: حمایت از تولید ملی و صنایع بومی و خرید کالای ایرانی نه تنها موجب اشتغالزایی برای جوانان می شود بلکه تضمین امنیت شغلی برای کارگران را نیز به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 07 April 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار بوعلی در آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس گفت: کارگران یکی از ارکان اصلی اقتصاد و تولید در کشور هستند و جامعه کارگری همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم بوده و امروز نیز کارگران یکی از اقشار پویا و تاثیرگذار جامعه هستند.

او گفت: ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی یکی از کارویژه های مهم بسیج کارگران و کارخانجات است و حمایت از تولید ملی و صنایع بومی و خرید کالای ایرانی نه تنها موجب اشتغالزایی برای جوانان می شود بلکه تضمین امنیت شغلی برای کارگران را نیز به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر گفت: پیگیری و حل مشکلات جامعه کارگری رسالت بسیج کارگران و کارخانجات است و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس در حوزه حل مشکلات صنایع بومی عملکرد خوبی داشته و با همکاری سایر نهادها و سازمان ها توانسته برخی از مشکلات کارخانجات را پیگیری و حل کند.

او گفت: این سازمان در پیگیری مطالبات جامعه کارگری نیز موفق عمل کرده است و مدیران صنایع وکارخانجات و کارفرمایان استان فارس در موضوع کمک های مومنانه عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشتند.

سردار بوعلی گفت: این نهاد حمایت همه جانبه سپاه فجر از شرکت های دانش بنیان و جوانان نخبه را دارد و این شرکت ها منشا رونق تولید، خودکفایی ملی، جذب نخبگان و اشتغال آفرین هستند و پشتیبانی از این شرکت ها وظیفه مهم مسئولان و مدیران کشور است.

سرگرد پاسدار محمد جواد مختاری مسئول سابق سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس نیز در این مراسم گفت: هم افزایی و تعامل صمیمانه و فعال بسیج کارگران و کارخانجات فارس با جامعه کارگری و کارفرمایان یکی از عوامل موفقیت این سازمان بوده است.

به گفته او،کارگران و کارخانجات، پیگیری دغدغه های کارگران را در راس فعالیت های خود قرار داده و طرح های موثری را نیز برای حل این مشکلات تدوین و ارائه کرده است.

در این مراسم از زحمات سرگرد پاسدار محمد جواد مختاری تجلیل و سرهنگ پاسدار نادری منش بعنوان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس معرفی شد، شایان ذکر است سرگرد پاسدار محمد جواد مختاری نیز بعنوان مشاور و مسئول دفتر فرماندهی سپاه فجر معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار