به منظور تسريع در ارائه خدمات، ارتقاء رضايت مندي، اصلاح و ساماندهي فرآيند ترخيص وسايل نقليه توقيفي با حذف تشريفات زايد و کاهش هزينه ها از طریق ترخیص اینترنتی قابل اجرا خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 07 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران ازشرق تاغرب در مورخه 18/01/1401 تقدیم حضورتان می گردد .
ارائه خدمات ترخیص اینترنتی در نرم افزار "پلیس من" 
رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: با نصب اپلیکیشن پلیس من دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایط نقلیه و برخی از خدمات راهور نخواهید داشت 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصراله بیگلری در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور تسريع در ارائه خدمات، ارتقاء رضايت مندي، اصلاح و ساماندهي فرآيند ترخيص وسايل نقليه توقيفي با حذف تشريفات زايد و کاهش هزينه ها از طریق ترخیص اینترنتی قابل اجرا خواهد بود.
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه ضیافت الهی و تسهیل خدمات به هموطنان در ماه مبارک رمضان، پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخشهای مختلف، این فرصت را از طریق اینترنت برای شهروندان مهیا ساخته است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران تصریح کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت کافه بازار "اپلیکیشن پلیس من" را دریافت و از خدمات پلیس بهره مند شوند.
سرهنگ بیگلری خاطرنشان کرد: شهروندان با نصب و عضویت در این اپلیکیشن به راحتی می توانند برخی امور پر کاربرد همچنین استعلام و پرداخت خلافی اتومبیل یا موتورسیکلت، ترخیص خودرو، نوبت دهی، استعلام گواهینامه، نمره منفی و... را بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین انجام دهند.
در پایان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران برخی از تسهیلات این طرح را به شرح ذيل اعلام کرد:
* فراهم کردن شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله.
* امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد.
* هماهنگی با شرکتهای بیمه در بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید و تقسیط خرید بیمه
* ترخیص وسایل نقلیه با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ.
* ترخیص وسایل نقلیه توسط مالک یا متصرف قانونی با ارائه و احراز اصالت مدارک وسیله نقلیه و مدارک هویتی مراجعه کننده امکان پذیر میباشد.
----------------------
تعامل شورای شهر با پليس زمينه ساز ايجاد امنيت اجتماعی است 
فرمانده انتظامي شهرستان ساری در نشست با اعضای شورای شهر، تعامل شورای شهر با پلیس را زمينه ساز ايجاد امنيت اجتماعی عنوان كرد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، رئیس و اعضای شورای شهر ساری با سرهنگ حسن زاده در محل ستاد انتظامی شهرستان دیدار و فرا رسیدن سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند.
سرهنگ حسن زاده در این دیدار گفت: کارکنان انتظامي در تامين امنيت جامعه و ارتقاء آرامش مردم ماموريت خطيري بر عهده دارند كه اجراي موثر اين ماموريت مستلزم مشاركت و همدلي سازمان هاي مختلف است.
وی افزود: وظيفه ذاتي نيروي انتظامي تامين نظم و امنيت و آسايش عمومي براي شهروندان است و همكاري و تعامل دستگاه هاي دولتي با پليس، ارتقاء امنيت اجتماعي را در پي خواهد داشت.
فرمانده انتظامي شهرستان ساری، هم افزایی و ایجاد فضایی تعاملی تمامی دستگاه ها در خدمات رسانی به مردم را امری ضروری و مهم دانست و اظهار داشت: نيروي انتظامي در تأمين امنيت جامعه بايد زمينه هاي مشاركت مردم را فراهم کرده كه در اين صورت امنيت پايدار و محيطي سرشار از آرامش و آسايش شكل خواهد گرفت.
اعضای شورای شهر ساری نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان از تلاش مجموعه انتظامی شهرستان در ایجاد امنیت عمومی شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجار شکنان تقدیر و قدردانی کردند.
---------------
به همت پلیس بابل صورت گرفت/ لحظه نفس گیر نجات جوانی ۱۹ ساله از مرگ 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از نجات جان جوانی ۱۹ ساله ای که قصد خودکشی داشت، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب ۱۷ فروردین ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ شهرستان بابل مبنی بر قصد خودکشی جوانی ۱۹ ساله از بالای ساختمانی چهارطبقه در یکی از مناطق مسکونی شهر، ماموران کلانتری ۱۴ امیرکلا سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با توجه به حضور ماموران آتش نشانی برای نجات این جوان، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس بابل به همراه رئیس کلانتری ۱۴ در صحنه حاضر و با مذاکره و استفاده از تکنیک های عملیات روانی و صحبت های روانشناختی ، این جوان را از اقدام به خودکشی منصرف و به پایان ساختمان هدایت کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان خاطرنشان کرد: با نجات این جوان از مرگ، پدر خانواده با حضور در کلانتری از اقدام به موقع و موثر پلیس در نجات جان فرزندش قدردانی کرد. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار