سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قرچک، با اشاره به طرح تشدید نظارتهای بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان، از کشف ۳۰ قلم انواع دارو و مکمل‌های دامی قاچاق با ارزش یک میلیاردریال در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 09 April 2022

به گزارش تابناک تهران از اداره کل دامپزشکی پایتخت، سید محمد خلیلی گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون حمایت از تولید داخلی، در اجرای طرح رصد و پایش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک طی بازرسی های انجام شده، تعداد ۳۰ قلم انواع دارو و مکمل های دامی قاچاق فاقد برچسب اصالت کالا و بدون مجوز از سازمان دامپزشکی کشور به ارزش حدود یک میلیارد ریال، کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: اقلام کشف شده تحویل اداره پلیس آگاهی شهرستان و پرونده متخلفان جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

این مسئول افزود: نظارت های این اداره با جدیت فراوان ادامه داشته و شهروندان می توانند در صورت مشاهده اینگونه تخلفات مراتب را با شماره تلفن ۰۲۱۳۶۱۵۳۴۰۰ متعلق به اداره دامپزشکی شهرستان قرچک اطلاع دهند.

 طرح تشدید نظارت های بهداشتی ٦٣ روز یعنی از ١٤ اسفندماه سال گذشته تا ١٦ اردیبهشت ماه امسال در استان برگزار می‌شود که در این طرح ٢١ تیم ثابت در شهرستان های استان تهران و ٢٦ تیم سیار به صورت شبانه روزی فرآورده‌های خام دام و طیور را از لحاظ بهداشتی در مراکز عرضه کنترل و نظارت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار