به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، دو سانحه رانندگی در بامداد امروز، چهار سرنشین خودروهای حادثه دیده را مصدوم و راهی مراکز درمانی کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 12 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدهادی قانع سه‌سنبه ۲۳ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: اولین حادثه ساعت 13 دقیقه بامداد امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ماموران آتش‌نشانی از 2 ایستگاه به همراه گروه امداد و نجات راهی محل حادثه شدند.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به دلیل عدم کنترل خودرو از مسیر خارج و به شدت با خودروی اریسان پارک شده در حاشیه خیابان برخورد می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز اضافه کرد: شدت این حادثه به حدی بود که راننده و سرنشین مرد ۴۵ ساله خودروی پژو پارس دچار آسیب دیدگی شده و در اتاقک درهم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بودند که آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق خودرو و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، هر دو مصدوم را به خارج از کابین خودرو سواری انتقال دادند.

قانع گفت: مصدومان این حادثه برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس شدند.

او عنوان کرد: همچنین دقایقی پس از این حادثه نیز برخورد شدید خودروی ۲۰۶ به درخت آتش نشانان ایستگاه های ۵ و ۲ را راهی خیابان مطهری شمالی کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: این حادثه نیز گرفتار شدن دو سرنشین جوان خودروی ۲۰۶ را در اتاقک خودرو به دنبال داشت که با سرعت عمل آتش نشانان از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

قانع گفت: آتش نشانان در هر دو عملیات پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

برچسب ها: تصادف ، شیراز ، مصدوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار