فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر با کشف ۳۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 14 April 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سرهنگ آرش بخشایی‌مطلق ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال سرقتی به مالباختگان، زمینه تداوم امنیت پایدار و ارتقا اعتماد عمومی به پلیس را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه عنوان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان سروستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سروستان افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ بخشایی‌مطلق از اعتراف متهم به ۳۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان سروستان اشاره کرد و گفت: سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب؛ در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار