سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان کرمانشاه با هدف حمایت و هدایت ایده‌های خلاقانه برای گسترش کسب و کار‌های دانش بنیان اشتغال آفرین در استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 14 April 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مختاراحمدی از تشکیل انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان به منظور پیگیری موضوعات مربوط به تولید دانش بنیان در استان خبر داد و اظهار نمود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در اولین اقدام عملی خود در راستای تحقق شعار سال با همکاری مرکز رشد پارک علم و فناوری استان و انجمن صنفی کارفرمایان و خانه صنعت، معدن و تجارت، انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان تشکیل می‌دهد.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اولین مجمع عمومی انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان استان کرمانشاه اواخر فروردین برگزار خواهد شد، گفت: تا کنون ۶۴ شرکت دانش بنیان برای عضویت در این انجمن اعلام آمادگی کرده اند.
مختار احمدی اضافه نمود: بخش خصوصی و تعاونی با حمایت بخش دولتی با رویکرد تسهیل گری و شتاب بخشی به رشد کسب و کار‌های دانش محور؛ موضوعات تخصصی مربوط به اقتصاد دانش بنیان را در انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان پیگیری خواهند کرد.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در راستای ایجاد اشتغالزایی پایدار با افزایش واقعی شرکت‌های دانش بنیان مورد تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار پرتلاش کرمانشاه، تشکیل شرکت‌های تعاونی دانش بنیان در اولویت برنامه‌های حوزه تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار می‌گیرد.
مختار احمدی راهبرد اصلی اقتصاد دانش بنیان را بر پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار نمود: بکارگیری دانش و فناوری روز در تولید کالا و خدمات با اتکا به توان داخلی و خودباوری ضمن کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری، سبب رشد اقتصادیو توسعه اشتغال و ایجاد امید در جامعه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار