کد خبر: ۱۰۳۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 14 April 2022

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری عامل نزاع و درگیری در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين رابطه یک جوان 21 ساله مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

سرهنگ "سید جلال الدین جوانمردی" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان اظهار داشت: حفظ خونسردی و خودداری از برخوردهای شتاب‌زده و احساسی در مواجهه با رفتار‌هاي ديگران باعث جلوگیری از بروز بسیاری از حوادث ناگوار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: برابر اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر يك مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در یکی کوچه‌های شهر رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادصه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بيان اينكه پس از حضور پليس در محل مورد نظر و بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، فردی با سلاح سرد یک جوان 21 ساله را مجروح و متواري شده افزود: فرد مصدوم توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامي با توجه به حساسيت موضوع پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و با هماهنگی قضائی اين فرد را دستگير كردند.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به اینکه متهم 20 ساله در تحقیقات پلیس انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را فحاشی و اختلافات قبلي با فرد مصدوم اعلام کرد بيان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفت.

وي در پایان با هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و برخورد قاطع پلیس با این قبیل افراد از مرم خواست هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار