رئیس پلیس راهور استان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه ۲۹ فروردین (روز ارتش) در شهر شیراز را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 17 April 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ صادق سلیمی گفت: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر شیراز اعمال خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس، محدودیت‌های ترافیکی در بلوار استقلال (زرهی) حد فاصل تقاطع پارک قوری تا تقاطع هوابرد و بالعکس، بلوار بعثت حد فاصل میدان بعثت (میدان سنگی) تا سه راه استقلال، بلوار قدوسی شرقی از میدان شهید مطهری به سمت بلوار استقلال و بلوار شهید مصلی نژاد، خیابان انصار به سمت بلوار استقلال، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: شهروندان و رانندگان می‌توانند جهت تردد از مسیر‌های جایگزین از جمله خیابان و بلوار سرباز، بلوار ستارخان، بلوار امیر کبیر، خیابان شهید باهنر و ... استفاده کنند.
سرهنگ سلیمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم (حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه) ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست: ضمن رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

برچسب ها: رژه ، روز ارتش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار