رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده برای برگزاری هر چه بهتر مراسم شب های قدر در این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 20 April 2022
به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: مأموران پلیس راهور با حضور مستمر در اطراف محل‌های برگزاری مراسم شب های قدر به خصوص امام زاده ها، مصلی ، تکایا و حسینیه‌ها نسبت به تسهیل تردد و نظم بخشیدن به عبور و مرور اقدام خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه در هنگام برگزاری این مراسم ممکن است برخی از معابر فرعی بطور موقت مسدود و محدودیت  تردد مقطعی در آنها اعمال شود، افزود: همکاری شهروندان با پلیس برای تردد آسان و روان و پیشگیری از راه بندان های احتمالی ضروری است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز  همچنین از ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در شب‌های قدر خبر داد و گفت:‌ کامیون‌ها از  ساعت ۲۰ تا ۳ بامداد اجازه تردد در معابر این استان را ندارند.
سرهنگ رحمتی پور تصریح کرد:  مأموران پلیس راهور با حضور در معابر، راهنمایی لازم را برای پارک خودروهای شرکت کنندگان در مراسم انجام خواهند داد.
وی تاکید کرد:  با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان در مراسم شب قدر و سوگواری شهادت مولای متقیان علی (ع) با پوشش تیره دارند رانندگان باید با دقت و توجه لازم و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از معابر عبور کرده و از توقف و پارک خودرو در محل های ممنوع که منجر به سلب آسایش دیگران و بر هم زدن نظم ترافیکی شود خودداری کنند.
وی تصریح کرد: عابران پیاده نیز لازم است از محل‌های مناسب و مجاز تردد کرده و از حضور و ایستادن در نقاط کور که رانندگان از دید کافی برخوردار نیستند پرهیز کنند.رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در خاتمه گفت:‌ گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در لیالی قدر در معابر نیز حضور خواهند داشت و با رانندگانی که با تخلفات حادثه ساز موجب سلب آسایش دیگران شوند با قاطعیت برخورد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار