مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت: شمار قربانیان حوادث کار در این استان سال گذشته ۱۲۸ تن بود که نسبت سال قبل از آن ۱۶.۴ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 20 April 2022

منصور فیروزبخت افزود: در سال گذشته ۱۲۸ نفر که همگی مرد بودند در استان اصفهان در حوادث کار جان خود را از دست دادند که این میزان در سال قبل از آن ۱۱۰ نفر بوده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار قربانیان ناشی از حوادث کار سال گذشته با ۵۱ فوتی مربوط به سقوط از ارتفاع بود تصریح کرد: اصابت جسم سخت با ۵۰ فوتی، سوختگی، برق گرفتگی، غرق شدگی و کمبود اکسیژن به ترتیب بیشترین دلایل فوت حوادث کار است.
مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان ادامه داد: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۷۵۲ نفر شامل ۲۰۰ زن و ۲ هزار و ۵۵۲ مرد هنگام کار مصدوم شدند که نسبت به سال قبل با ۲ هزار و ۴۹۳ نفر، ۱۰.۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی اظهارداشت: سال گذشته ۶۱ نفر شامل ۱۰ زن و ۵۱ مرد به دلیل مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در اصفهان جان خود را از دست دادند که این میزان در مدت مشابه سال ۹۹ با ۵۰ نفر بود و افزایش ۲۲ درصدی نشان می‌دهد.
فیروزبخت عنوان کرد: ۲۴ هزار و ۸۵۶ نفر شامل ۶ هزار و ۹۵۰ زن و ۱۷ هزار و ۹۰۶ مرد در استان اصفهان سال ۱۴۰۰ در تصادفات مصدوم شدند که نسبت به سال ۹۹ با ۲۱ هزار و ۱۳۲ مصدوم، رشد ۱۷.۶ درصدی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار