فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف یک هزار و 2 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش در محور کوار-شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 21 April 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی کوار-شیراز به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک‌های خودرو را هدف و آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک هزار و 2 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

 

 

سردار حبیبی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است و مأموران جان بر کف انتظامی استان در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

کشف 19 قبضه سلاح در منزل قاچاقچی مرودشتی

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس فارس موفق شدند در بازرسی از منزل یکی از اعضای باند قاچاق سلاح، 19 قبضه اسلحه و مقداری مهمات مربوطه کشف کنند.

 

 

سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یکی از اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی خریداری و پس از ورود به فارس در منزل خود در شهرستان مرودشت دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس مرودشت پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۸ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری، ۳۰ خشاب و ۵۱ عدد فشنگ کلت کمری قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یکی از اعضای باند قاچاق سلاح دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

سردار حبیبی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه 110 اطلاع دهند.

 

برچسب ها: کشف ، حشیش ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار