استاندار بر لزوم افزایش امکانات لجستیکی، استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و شتاب در سم‌پاشی اراضی تأکید کرد
کد خبر: ۱۰۴۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 21 April 2022

به گزارش تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی پس از بازدید از باغ‌های زیتون رودبار و روند مبارزه با آفت ملخ مراکشی در باغات این شهرستان با اشاره به هجوم ملخ‌های معروف به مراکشی به حدود ۳۰ هزار هکتار از مزارع مناطق اطراف لوشان و بخشی از زنجان و قزوین گفت: تاکنون حدود ۶ هزار هکتار پاکسازی شده و از همه ظرفیت‌ها برای سم‌پاشی منطقه استفاده می‌شود.
وی افزود: انتظار دارم دهیاران، شورا‌های اسلامی، بسیج و مردم در امر پاکسازی منطقه مشارکت کنند تا از گسترش آن جلوگیری شود.
استاندار همچنین بر لزوم افزایش تعداد ماشین‌آلات و نیرو‌های لازم و بهره‌گیری از امکانات نهاد‌های مختلف برای شتاب در روند اقدامات تأکید کرد.
اسدالله عباسی به تلاش باغداران زیتون و اهمیت آن برای استان اشاره کرد و افزود: رفع مشکل و مبارزه با آفت ملخ، مورد توجه دولت قرار دارد و در این مسیر با تأمین اعتبار، حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.
وی گفت: حاصل دست‌رنج مردم عزیز نباید آسیب ببیند و با کمک همگان، این نگرانی برطرف خواهد شد.
استاندار همچنین از منازل مسکونی خیابان شهید میرزایی لوشان که با مشکل نفوذ و نشت آب مواجه شده اند، بازدید و به متولیان امر تکلیف کرد تا برای علت یابی، بازسازی و رفع این مشکل که سال‌های متمادی استمرار داشته، به سرعت وارد عمل شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار