حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضا زاده امام جمعه کلاچای
کد خبر: ۱۰۴۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ 22 April 2022

امام جمعه کلاچای امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر در شرق استان گیلان بخشی زیادی از ناکار آمدی کنونی بویژه در حوزه اقتصادی و گرانی های مهار نشده را متوجه دولت گذشته دانست و گفت: با این وجود همچنان برخی از نیروهای دولت قبلی در بدنه دولت جدید حضور دارند که اینها سست و فشل هستند و باید تعدیل شوند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضا زاده " افزود: تا زمانی که این افراد در بدنه دولت سیزدهم حضور دارند، مشکلات کماکان وجود خواهد داشت.

وی دولت سیزدهم را دولتی انقلابی و جهادی توصیف کرد و گفت: انصافاً این دولت جهادی و انقلابی است و با همین روحیه دارد تلاش و کوشش می کند.

امام جمعه کلاچای دولت سیزدهم را انتقاد پذیر دانست و اظهار کرد: انتقاد به دولت کنونی باید سازنده و برای رضای خدا باشد نه از روی حب و بغض.

وی اضافه کرد: اینکه تمام مسائل و مشکلات در این شش ماه متوجه دولت سیزدهم است دور از انصاف و خلاف عقل سلیم است و باید به دولت فرصت لازم برای حل مشکلات داده شود.

وی تمرکز دولت را به اقتصاد داخلی دانست و گفت: باید به دولت وقت و زمان کافی داد تا منویات خود را اجرا کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زاده "در بخشی دیگری با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل آن را نشان از تدبر و درایت حکیمانه امام راحل ذکر و تصریح کرد: وجود با برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که امنیت را چه در حوزه داخلی و خارجی شاهد هستیم و همه ما مرهون جانفشانی های این عزیزان هستیم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار