معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:
نخستین جلسه رفع مشکلات و موانع پروژه های ارتباطی با موضوع بررسی آخرین وضعیت پروژه فیبر نوری USO وزارت ارتباطات به منظور تسریع اجرای پروژه های ارتباطی و و رفع موانع و مشکلات موجود در استان به ریاست علیخانی، معاون عمرانی استاندار برگزار شد
کد خبر: ۱۰۴۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳ 24 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به پروژه های عمرانی دولت برای توسعه زیرساخت های شهری و روستایی، عنوان کرد: توسعه زیرساخت های ارتباطی از موضوعات تاثیرگذار در زندگی مردم است و توقف پروژه های دولتی بدون دلایل و مستندات کافی قابل قبول نیست.

موانع پروژه های ارتباطی مازندران با اولویت رفع شود
 

وی همچنین افزود: دستگاه های متولی که صدور مجوزهای لازم را بر عهده دارند می بایست با احصاء و تفسیر درست قوانین و اسناد بالادستی، راهکارهای نوین را در جهت انجام پروژه های دولت در استان به کار گیرند و در نتیجه تعامل و تفاهم دوسویه مابین دستگاه های متولی در اجرای پروژه ها و دستگاه های صادر کننده مجوز منجر به ادامه و اتمام پروژه های مختلف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به اهمیت وجود یک برنامه ریزی منسجم و کنترل پروژه صحیح در طرح های مختلف عمرانی از ابتدای آن تا انتها پروژه ها، افزود: تعیین نمایندگانی از سوی دستگاه های مختلف بعنوان بازوی نظارتی جهت انجام صحیح برنامه عمرانی امری ضروری و راهگشا خواهد بود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه زیرساخت های ارتباطی در نقاط محروم روستایی پروژه های مختلفی را در سطح کشور به مرحله اجرا درآورد.

اسماعیل اعزی با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در استان تصریح کرد: پروژه بزرگ فیبر نوری در مازندران به طول ۶۶۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در شش شهرستان استان به منظور پوشش ۲۰۰ روستای مناطق بالادست و کمتربرخوردار طراحی شده است و در دست اجرا می باشد.

گفتنی است در این جلسه همچنین جهانیان، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و کارشناسان فنی دستگاه های اجرایی حاضر حضور داشتند. 

 

خبر: الهام زارعی  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار