استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه نقش آفرینی و تلاش دلسوزانه و خالصانه کارگران را برای شکوفایی، رشد و توسعه تولید در استان شایسته تقدیر دانست و گفت: یکی از اولویت‌های دولت مردمی رفع دغدغه‌های جامعه کار و توجه به معیشت و امنیت شغلی است.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 01 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران و زحمتکشان بی ادعا، سربازان خط مقدم جهبه اقتصادی و فعالان عرصه کار و تولید تبریک گفت و اظهار داشت: رونق و جهش تولید لازمه رشد، توسعه و پویایی اقتصادی است و کارگران به عنوان سرمایه انسانی نقشی مهم و چشمگیر در مسیر شکوفایی استان و کشور دارند.
در ادامه پیام استاندار کرمانشاه آمده است: چرخه تولید با سخت کوشی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی لحظه‌ای متوقف نشده و امروز شاهد هستیم جامعه کار علی رغم تنگنا‌ها و مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه از هیچ کوششی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه با توان داخلی و خودباوری دریغ نمی‌کنند و با تمام توان برای بهبود وضعیت کشور، چرخیدن چرخ تولید، افزایش بهره وری و اشتغالزایی تلاش می‌کنند، زیرا رونق تولید سبب ایجاد اشتغالزایی می‌شود که محور این اقدام، کار جهادی کارگران هستند.
استاندار کرمانشاه ضمن تأکید بر لزوم پیگیری و تحقق مطالبات به حق جامعه کارگری گفت: امروز شاهد هستیم که با تلاش، خدمت خالصانه، ایثار و کار جهادی کارگران، چرخه تولید لحظه‌ای متوقف نشده تا مسیر شکوفایی و بالندگی استان تداوم یابد و این تعهد و مسوولیت پذیری الگوی بی بدیل از کار و تلاش جهادی است.
در ادامه این پیام آمده است:
روز جهانی کار و کارگر فرصتی است برای تقدیر از تلاشگران عرصه توسعه، شکوفایی و پیشرفت استان که علی رغم همه مشکلات، به عنوان بازوانی توانمند و با دانایی و توانایی توشه گرفته از عِرق ملی، مذهبی و انقلابی در حوزه کار و تولید نقشی موثر بر عهده دارند و پشتوانه اصلی رشد اقتصادی کشور هستند.
در دولت مردمی پیگیری مطالبات و توجه به خواسته‌های کارگران زحمتکش و پرتلاش و تشکل‌های صنفی یک اعتقاد و باور است و در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار داشته و دارد و بی شک پیگیری این خواسته‌ها با اهتمام جدی ادامه می‌یابد تا آنچه را که سبب افزایش انگیزش، بهبود وضعیت رفاهی، معیشتی و ایجاد امنیت شغلی می‌شود؛ فراهم شود، زیرا باور و اطمینان داریم با این نیروی کار کارآفرین، خلاق، پویا، متعهد و متخصص می‌توانیم مسیر حرکت توسعه و تعالی استان را بیش از گذشته هموار کنیم.
حمایت از تولید بی شک سبب رونق، جهش و بهبود وضعیت تولید و اشتغالزایی در استان می‌شود و در سال ۱۴۰۱ ضمن حرکت در مسیر تحقق شعار سال موضوع رفع موانع تولید را به عنوان یک پیوست اجرایی در اولویت تمامی برنامه‌های توسعه‌ای قرار داده ایم و برای حمایت و تسهیل گری در عرصه کار و تولید نقشه راهی تدوین شده و این مهم بسترساز مشارکت جامعه کارگری در فرآیند‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری نیز خواهد بود.
امید است با استعانت از خداوند متعال در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به نام "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامگذاری شده، کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی در راستای تحقق این شعار راهبردی که بر افزایش، رونق، جهش و بهبود تولید با تکیه بر توانمندی داخلی و حمایت از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه استوار است گام بردارند، تا در سایه تلاش و هم افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.
یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کار و کارگر مزین شده؛ فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات قشر بی ادعایی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب آنان گردانید. بر این اساس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارگران عزیز و خانواده‌های محترمشان در استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور و استان عزیزمان کرمانشاه آرزومندم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار