استاندار فارس گفت: ۹۰ درصد انتصابات مربوط به دولت قبل است، در انتصابات جدید به نیروهای جوان توجه ویژه‌ای خواهد شد تا زمینه محقق شدن زودتر اهداف و برنامه‌های جهادی را در استان فراهم کنند.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 01 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری فارس گفت: مدیران و مسئولان باید به نحوی فعالیت کنند که عملکرد آن‌ها رضایت مردم را به دنبال داشته باشد و افزایش ۲۰ درصدی حضور مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: اگر رفتار مدیری پس از گرفتن حکم انتصاب، سبب دور شدن مردم از نظام شود راه را اشتباه رفته و جبران این اشتباه زمان خواهد برد.

ایمانیه از تغییر ملاک‌های ارزشیابی مدیران در استان خبر داد و گفت: کاهش باغشهری‌های غیر مجاز، چاه‌های آب غیرمجاز، آمار تصادفات جاده‌ای، تعداد معتادان، متکدیان و افزایش میزان مشارکت در طرح کاداستر از جمله این ملاک هاست که به جد در دستور کار قرار گرفته است.

استاندارد فارس با بیان اینکه امسال هدف گذاری رشد ۸ درصدی در همه بخش‌ها هم یکی از اولویت‌های اصلی و مهم استان است افزود: برای تحقق این هدف همه دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی نقش مهمی‌تر دارند.

وی تصریح کرد: ۹۰ درصد انتصابات مربوط به دولت قبل است، در انتصابات جدید به نیروهای جوان توجه ویژه‌ای خواهد شد تا زمینه محقق شدن زودتر اهداف و برنامه‌های جهادی را در استان فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار