رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان در مورد ممنوعیت تردد در امشب و فردا صبح توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 02 May 2022

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ممنوعیت توقف از شب عید فطر در خیابان های مصلّی و نیکبخت شرقی گفت: از ساعت 5 و 30 بامداد روز عید فطر نیز تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع های مصلی – سعادت آباد، مصلی – دهش و مصلا – شاطرقلی به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تا پایان مراسم نماز عید ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: شهروندان می توانند خودروی خود را در همه معابر خیابان های آزادگان، سعادت آباد، فرایبورگ و شیخ صدوق – به جز مقابل تقاطع ها، درب منازل و هر مکانی که تردد را مختل نکند- پارک کنند.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس راهور تا پایان مراسم نماز عید سعید فطر خودروهای پارک شده در مناطق پارک ممنوع اطراف مصلی را – به شرط مختل نکردن رفت و آمد – جریمه نمی کنند.

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان هم از آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان برای ایاب و ذهاب شهروندان برای اقامه نماز عید فطر در مصلی بزرگ اصفهان خبر داد و گفت: در مسیر بازگشت نیز تمامی ایستگاه‌های BRT در خطوط فعال و همچنین ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری، نمازگزاران عید سعید فطر را از مصلی اصفهان به نقاط پرتردد شهر منتقل خواهند کرد.

حسین حق‌شناس با اشاره به تأمین بیش از ‌هزار فضای پارک خودرو در محدوده خیابان مصلی افزود: پارکینگ سیلو با ظرفیت ۳۵۰ الی ۵۰۰ خودرو، پارکینگ امام سجاد (ع) با ظرفیت ۲۶۰ خودرو و پارکینگ نیک‌بخت با ظرفیت ۵۰۰ خودرو برای پارک خودروی شهروندان در نظر گرفته شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان نیز با رصد دوربین‌های شهری و ثبت تخلف افراد قانون‌گریز، به روان سازی معابر منتهی به مصلی خواهد پرداخت تا آرامش هرچه بیشتری در خیابان‌های شهر حاکم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :