رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از ۶حادثه ثبت شده توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر استان خبر داد. از تصادف دلخراش در محور یاسوج-بابامیدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲ 05 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵، جهانبخش وحدت نژاد در شرح این خبر گفت:در شبانه روز گذشته در ۶حادثه ثبت شده توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر استان،متاسفانه ۲نفر فوتی و ۲۳ نفر مصدوم بوده است. 

رئیس اورژانس ۱۱۵ افزود: مورد اول واژگونی پژو پارس در گچساران-زیر دوربین امامزاده جعفر (ع) با ۵مصدوم،مورد دوم واژگونی خودرو تیبا در چرام -جاده شراب گرو با ۵مصدوم ،مورد سوم انحراف پراید در سرگچینه یاسوج با ۵مصدوم ،مورد چهارم برخورد دو خودرو پیکان و پژو ۴۰۵ در مهریان یاسوج با ۶مصدوم بود که مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵به بیمارستان های هر شهرستان منتقل شدند.

وی همچنین ادامه داد: متاسفانه در دو حادثه دیگر دونفر به علت شدت جراحات فوت نمودند که بدین شرح است:ساعت ۳و۳۰دقیقه بامداد امروز ۱۵اردیبهشت ماه سال جاری گزارشی مبنی بر انحراف خودروی سمند بین پل زردک و امامزاده مختار (ع)در مرکز پیام یاسوج ثبت شد که راننده سمند آقایی حدودا ۲۵ساله بوده و به علت شدت جراحات فوت نموده.

وحدت نژاد ادامه داد: در ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز تصادفی مبنی بر برخورد اتوبوس و پژو پارس در تونل شماره ۴میمند گزارش شد که راننده پژو پارس به علت شدت جراحات فوت نموده و دو مصدوم این حادثه که یک نفر سرنشین اتوبوس و مصدوم دیگر در حال تماشای تصادف بوده و خودروی نیسان در حال عبور با او برخورد کرده بود توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵میمند به بیمارستان منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار