مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گ بیان داشت: در راستای توانمندسازی مناطق محروم و حاشیه‌ای در زمینه‌های اشتغال، ازدواج، خدمات معیشتی و خدمات فرهنگی و اجتماعی در این مناطق خدمت رسانی ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 25 May 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ طاهری افزود:  از آنجایی که دفاتر تسهیل گری استانداری در مناطق حاشیه نشین ایلام مستقر شده اند پیشنهاد می‌شود این دفاتر یک غربالگری کلی درباره نیازمندی‌های این مناطق به عمل آورده و بانک اطلاعاتی جامعی تهیه نمایند.

وی گفت: کمیته امداد در راستای وظیفه ذاتی خود و طرح تحول اجتماع محور محلات محروم و حاشیه نشین، همه مددجویان این مناطق را مورد توجه ویژه قرار داده و آمادگی دارد با دیگر دستگاه‌های متولی در این زمینه همکاری داشته باشد.

طاهری ادامه داد:  یافته‌های میدانی دفاتر تسهیل‌گری از محله‌های مختلف یاریگر دولت در تصمیم گیری مهم هستند.

وی بیان داشت:  ترکیب نیرو‌ها و تخصص‌هایی که در دفاتر تسهیلگری وجود دارد بسیار عالی است و ارتباط دستگاه‌های اجرایی با این دفاتر می‌تواند در حل مشکلات مردم بسیار موثر باشد.

طاهری گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به اطلاعات، یافته‌ها و آمار‌هایی که دفاتر تسهیلگری دارند با همکاری با این دفاتر می‌توانند بخش قابل توجهی از مشکلات و مضرات حاشیه نشینی در شهر ایلام را برطرف کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار