مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: ازمردم به ویژه هواداران فوتبال برای سقوط تیم فجر عذر خواهی می کنم.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 29 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عبدالرسول فلاح  افزود: در مورد چرایی سقوط تیم حرف های زیادی دارم که پاسخ خواهم داد اما از علاقه مندان برای سقوط تیم فجر عذرخواهی می کنم.

سر مربی سابق فجر در این سال ها خیلی سختی کشیدم

سرمربی سابق تیم فجر گفت: حدود شش سال در کنار تیم فجر بوده ام و در این سال ها دوبار تیم را به لیگ برتر آوردم و یک یکبار هم با تفاضل گل نتوانستیم صعود کنیم اما در این سال ها خیلی سختی کشیدم.

علی اصغر کلانتری ادامه داد: تیم را با وجود همه مشکلات بستیم اما اجازه ندادند بازی پدیده در شیراز روی نیمکت باشم و برکنارم کردند در حالی که می توانستیم این بازی را ببریم اما در شیراز شکست خوردیم.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال فجر شهید که پس از هشت به لیگ برتر صعود کرد با کارنامه ای بسیار ضعیف با لیگ برتر وداع کرد تا هواداران این تیم غمگین شوند.تیم فجر هم اینک پس از انجام ۲۹ بازی با ۲ برد،ٰ ۱۱ مساوی و ۱۶ شکست با بدترین کارنامه طی تاریخ این باشگاه با لیگ برتر دوره بیست و یکم وداع کرد.

این تیم با ۱۰ گل زده ضعیت ترین خط حمله لیگ را دارد و با ۲۸ گل خورده هم یکی تیم های ضعیف در خط دفاعی است.تیم فجریک بازی خانگی دیگربا تیم پرسپولیس تهران دارد، که زمان آن هنوز مشخص نشده است و سپس با لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

درمسابقات فوتبال لیگ برتر ۱۶ تیم حضوردارند که پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان و تیم های سقوط کرده مشخص خواهدشد.تیم استقلال تهران در حالی که سه هفته مانده بود به مسابقات لیگ قهرمانی خود را با شکستن رکورد بدون باخت مسجل کرد و تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس هم برای کسب نایب قهرمانی رقابت دارند.

زمان هفته پایانی لیگ برتر هنوز از سوی سازمان لیگ مشخص نشده است.

تیم فجر شهید سپاسی از لیگ برتر سقوط کرد و از بین تیم های نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو مشهد هم یک تیم دیگر سقوط خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار