رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۷۰۰ ساختمان دارای نقص ایمنی شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 29 May 2022

خطر ۳۷۰۰ ساختمان‌ پرخطر در کرج

به گزارش «تابناک البرز» محمد جمشیدی ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان ریزش ساختمان متروپل در آبادان، اظهار کرد: رعایت ایمنی سازه‌ها مهمترین راه برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی است.

این مسئول افزود: هیئت مدیره ساختمان‌ها و سازندگان بدانند که رعایت استانداردهای ایمنی و تهیه و تعبیه تجهیزات اعلام و اطفای حریق در جهت حفظ ایمنی ساکنین و جلوگیری از بروز پیشامدهای مخرب است، به طوری که در حادثه متروپل آبادان نیز تقصیر اصلی متوجه مالک و سازنده مجموعه بود لذا تقاضا می کنیم که در صورت وجود نقص ایمنی در ساختمان‌ها، داوطلبانه در جهت رفع آنها اقدام نمایند.

جمشیدی اضافه کرد: سیاست ما در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بر پیشگیری بهتر از درمان است، متمرکز شده،  بنابراین نباید اجازه دهیم که برخی بی احتیاطی‌ها و سودجویی‌ها موجب لطمه به جان و مال همشهریان شود و در این زمینه در شناسایی و تذکر و برخورد با ساختمانه‌ای فاقد زیرساخت های ایمنی جدی و مصمم هستیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۷۰۰ ساختمان نقص داشته که شناسایی شده است، گفت: از این تعداد برای ۲۱۵۴ ساختمان، تذکر رعایت دستورالعمل ایمنی صادر شده و ۱۵۵۵ ساختمان نیز اخطار ایمنی دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار