فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با سفر وزیر راه وشهرسازی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر استانی هیات دولت برای تکمیل بیمارستان زعیم اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 30 May 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن اردستانی روز دوشنبه در جلسه مجمع خیران سلامت که در محل شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: بیمارستان زعیم پاکدشت با قدمتی ۵۰ ساله و با ۱۲۲ تخت در خروجی استان تهران و حاشیه جاده ترانزیت شرق کشور واقع شده که با توجه به نزدیکی این بیمارستان به شهرک‌های صنعتی و نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت و محور امام رضا(ع) ، تجهیز و توسعه فعالیت‌های آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی گفت: به منظور توسعه فضا و امکانات بیمارستان زعیم، از سال ۱۳۸۵طرح احداث بیمارستانی در حاشیه این مرکز مهم درمانی، در دستور کار فرار گرفت که تا کنون با کمک خیرّین و تلاش مسئولان، اجرای آن با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه شده است.
این مسئول افزود: با توجه به بررسی‌های کارشناسانه صورت گرفته، تکمیل بیمارستان نیمه‌تمام زعیم به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
اردستانی خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور صورت گرفت و پس از آن ، سفر وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از رئیس جهمور به شهرستان پاکدشت، از بیمارستان در حال احداث زعیم نیز بازدیدی صورت گرفت و مسائل مربوط به عملیات اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار پاکدشت یادآور شد: به منظور تکمیل بیمارستان زعیم و در قالب طرح های سفراستانی هیات دولت، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که امید است با تزریق این اعتبار، شاهد تحولی اساسی در حوزه درمان شهرستان پاکدشت باشیم.
وی با قدردانی از تلاش خیران حوزه سلامت در رفع نیازها و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان پاکدشت خاطرنشان کرد: خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت، در روزهای سخت مقابله با کرونا نقش و اثربخشی خود را به خوبی به نمایش گذاشتند و این افراد با حضور در کنار کادر درمان، توانستند اقدامات ماندگار و اثر بخش خود را در تاریخ این شهرستان به ثبت برسانند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
این شهرستان ۲ بیمارستان شامل شهدای پاکدشت و زعیم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار