تابناک-با حضور جمعی از مردم بندرعباس و استقبال بی نظیر محبان علی ابن موسی الرضا علیه السلام جشن بزم نور در محله سیم‌بالای بندرعباس برگزار شد
کد خبر: ۱۰۴۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 31 May 2022

با حضور خادمین حرم مطهررضوی؛ 

*جشن بزم نور در محله سیم‌بالا‌ی بندرعباس برگزار شد*

به گزارش تابناک هرمزگان، پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه‌های اولین روز حضور کاروان خدام رضوی در استان هرمزگان، کاروان زیرسایه خورشید استان راهی محله سیم بالا و مسجد نبی‌اکرم(ص) واقع در چهارراه مصلی بندرعباس شد. 

حضور خدام حرم آستان قدسی حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام با حضور و استقبال پرشور مردم محله سیم بالا همراه بود.

حجت‌الاسلام جواهری مبلغ کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان در این مراسم اظهارداشت: اگر شما فرض کنید خانه‌ای ۲۰۰ متری دارید و همسایگان هم به همین اندازه خانه داشته باشند و دیوارهای خانه‌ها برداشته شود متراژ منازل بیشتر خواهد شد که در واقع سلام کردن هم همین معنا را دارد چرا که وقتی به کسی سلام می‌دهیم یعنی دیوارهای خودمان را با او بر می‌داریم و می‌خواهیم در حل مشکلات وی مشارکت داشته باشیم.

 

وی افزود: امام رضا علیه السلام به ما در نامه‌ای به حضرت عبدالعظیم حسنی سلام کرده است و ما را به جلوگیری از نفوذ شیطان توصیه کرده‌اند که یکی از راه‌های نفوذ شیطان این است که افراد صله رحم را بین خود قطع کنند؛ گاهی اوقات خدای‌ناکرده یک فامیل سر یک ناراحتی کوچک قطع رابطه می‌کنند لذا باید بدانید که این اولین قدم برای نفوذ شیطان است.

 

مبلغ کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان تصریح‌کرد: نباید اجازه دهیم که با افزایش فاصله‌ها بین خانواده‌ها شیطان در ما نفوذ پیدا کند که چنانچه جلوی این امر را بگیریم مورد شفاعت اهل بیت(ع) قرار خواهیم گرفت.

در این مراسم از پدر بزرگوار شهید محمد احترامی که پایگاه بسیج محله سیم بالا به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است و از مکبران نوجوان مسجد نبی اکرم(ص) تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار