تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
استاندار کرمانشاه در یک سفر کاری به تهران با معاون رئیس جمهور و وزیر نیرو دیدار کرد وطرح‌های پیشنهادی در سفر آتی رئیس جمهور به کرمانشاه را پیگیری کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 02 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در نشست کاری بهمن امیری مقدم با دکتر سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئول پیگیری مصوبات سفر‌های استانی، پروژه‌های پیشنهادی برای تصویب در سفر دکتر رئیسی به کرمانشاه پیگیری شد و برای طرح در جلسه نهایی با معاون اول رئیس جمهور در هفته آینده بررسی شد.

همچنین در نشست استاندار کرمانشاه با میرزایی، مدیرکل پیگیری‌های نهاد ریاست جمهوری، پروژه‌های سفر استانی و تهیه دستور کار جلسه با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور پیگیری و نهایی شد.

میرزایی در این دیدار تاکید کرد: در بین استان‌های کشور، کرمانشاه یکی از بهترین جمع بندی‌ها را در حوزه اقتصادی و عمرانی تهیه و طرح‌های کارشناسی شده‌ای ارائه کرده است.

گفتنی است این نشست‌ها با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه برگزار شد.

همچنین در این سفر کاری استاندار کرمانشاه و معاون اقتصادی استانداری در نشست استانداران و معاونین استانداران با علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو حضور پیدا کردند. در این نشست برنامه‌های مدیریت تأمین آب و برق به خصوص در ماه‌های گرم تشریح شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست موضوع حمایت از تولید و صنعت استان و ضرورت جلوگیری از قطع برق واحد‌های تولیدی و صنعتی استان را مطرح و پیگیری کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار