در اولین روز از دهه مبارک کرامت و همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، آیین برافراشتن پرچم متبرک رضوی در جلوی ساختمان مرکزی شهرداری، قلب پایتخت به همت خادمیاران رضوی منطقه ۶ با همکاری شهرداری منطقه در ساعت ۸:۰۰ صبح به وقت عاشقی به اهتزاز در آمد.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 03 June 2022

زهرا عسکری

به گزارش خبرنگار تابناک، مراسم برافراشتن پرچم متبرک حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران ، شهردار ، خانواده شهدا و مدیران شهری در ساعت ۰۸:۰۰ صبح به وقت عاشقی در روز چهارشنبه امام رضایی(ع)، ۱۱خرداد ماه، همزمان با ولادت حضرت معصومه علیه السلام پس از قرائت قرآن کریم، همنوایی سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش نقاره زنی و صلوات خاصه امام رضا(ع)، در میدان سید جمال الدین اسدآبادی آغاز گردید.

پرچم متبرک، در یک فضای معنوی و با حال و هوای امام رضایی دل همگان را راهی صحن و سرای امام رئوف کرد.

در ادامه خدمتی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران ، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه علیه السلام گفت : در چند نقطه از تهران پرچم متبرک امام مهربانی ها در تهران برافراشته شده که منطقه ۶ تهران یکی از آن نقاط است، همچنین برنامه های متنوعی در این دهه درسطح‌منطقه توسط خادمیاران بصورت دیدار ، وبینار ، کارگاه آموزشی و چایخانه و موکب برگزار خواهد شد.

در این‌مراسم از خانواده شهید خسروی از شهدای دفاع مقدس با اهداء تقدیرنامه و هدایای متبرک فرهنگی و معنوی توسط شهرداری و خادمیاران تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار