در معیت پرچم متبرک رضوی؛
همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، جشن دختران ماه با جشن عبادت دختران دبستان خدیر که به سن تکلیف رسیدند با شکوه و رنگ و بوی امام رضایی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 03 June 2022

زهرا عسکری

به گزارش خبرنگار تابناک، به همت خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، به مناسبت دهه کرامت و در یک محفل معنوی با حال و هوای امام رضایی در مورخ ۱۱ خردادماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) ، جشن عبادت دختران دبستان خدیر با عنوان جشن دختران ماه با شکوه خاصی برگزار گردید.

این مراسم در معیت پرچم متبرک آستان با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، صلوات خاصه آغاز شد.

در ادامه حجه الاسلام موسوی امام جماعت مسجد ریحان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، درباره دین اسلام و نماز خواندن برای دانش آموزان صحبت کرد و با برگزاری نماز جماعت آموزش را تکمیل کرد .

برگزاری مسابقه از سخنان ایشان و اهدا جوایز از برنامه های دیگر این محفل معنوی بود .

در ادامه این مراسم دختران دبستان خدیر با اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده بار دیگر به امام زمان عجل الله سلام کرده و با امام و نائب برحقش پیمان بسته و عهد کردند که یاوران مهدی موعود(عج) باشند.
در پایان مراسم هدایای متبرک امام رضا علیه السلام در قالب چادر نماز به دختران حاضر در مراسم با احترام و تکریم تقدیم شد.
دختران به سن تکلیف رسیده دبستان خدیر در ولادت حضرت معصومه (س) ، که عطر رضوی در فضای مدرسه طنین انداز شده بود و روز دختر با صلوات خاصه و نواهای امام رضایی و هدایای تبرکی ، جشن عبادت خود را تجربه کردند تا همیشه این حال امام رضایی و حب ولایت در قلبشان ثبت و ضبط گردد .
دختران دبستان خدیر با شور و اشتیاق خاصی در این مراسم شرکت کردند و از خادمین تشکر و قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار