فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:کارکنان نیروی انتظامی برای برقراری ،نظم ،امنیت و آرامش مردم جانفشانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 03 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار حسن مفخمی شهرستانی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار حسین صالحی و شهدای فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور مسئولین کشوری و استانی در مسجد الزهرا اراک برگزار شد،با گرامیداشت یاد خاطره حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رویکرد دشمن در تهدید ترکیبی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی است افزود: دشمن برای ناامید کردن مردم شریف ایران اسلامی برنامه ریزی گسترده ای در فضای مجازی و حقیقی کرده اما غافل از این است که مردم ما هوشیار، آگاه و با بصیرت هستند.
وی با اشاره به اینکه این مردم قدرشناس پای انقلاب و رهبری ایستادند یادآورشد: سربازان این مرز و بوم تا پای جان برای امنیت مردم در تلاشند و مجموعه انتظامی کشور از مرز تا مرکز در همه عرصه ها در کنار مردم و برای مردم از هیچ کوششی برای تثبیت امنیت پایدار فروگذار نمی کند.
وی اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی و سایبر تمام تلاش خود را به کار بسته تا جنگ شناختی خود را عملی کند امت بصیرت مردم مانع از آن شده تا برنامه های دشمن به نتیجه برسد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهاد، از خودگذشتگی، ابتکار عمل، پرهیز از روزمرّگی، عزم راسخ، اخلاص و توکل به خدا را ۷ عامل نجات ملی عنوان کردند گفت: مسئولین مخلص و جهادی کشور نیز شبانه روزی برای امنیت رفاه و آسایش مردم عزیز در تلاشند.
سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام خود در هفته انتظامی فرمودند: نیروی انتظامی یکی از استوانه ها و ستون های اصلی امنیت در جامعه است و همه، بخصوص مسئولین انتظامی باید تلاش کنند که سطح خدمتگزاری را در میان مردم افزایش دهند و ما نیز باید به عنوان یک سرباز این فرمان رهبری را جامه عمل بپوشانیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه پلیس جانانه، فداکارانه و مخلصانه در حال خدمتگزاری به مردم است افزود: در مجموعه انتظامی استان در حدود ۵ هزار خدمت در طول شبانه روز به مردم عزیز ارائه می شود و تلاش ما این است با تکلیف مداری امنیت پایدار را در جای‌جای استان برقرار کنیم و در این راه قدردان همکاری همه مردم عزیز و شریف استان هستیم و تلاش می‌کنیم این سرمایه عظیم اعتماد عمومی را به خوبی حفظ کنیم.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا، گرامیداشت و ارج نهادن به ارزش های شهیدان عزیز و صبر و مقاومت خانواده های گرانقدر آنان است ادامه داد: باید در تبیین ایثارگری‌های شهدای مظلوم تلاش کنیم و این فرهنگ عظیم را حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار