اینکه فوتبال شیراز بیمار است تردیدی در آن نیست و تکلیف این تیم ها که بیشترمشکلات مالی دارند باید هر چه زودتر مشخص شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 03 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در این بازی که از هفته ۳۳ رقابت های فوتبال دسته یک کشور(جام (آزادگان) پنجشنبه شب در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با ارایه یک بازی ضعیف با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا خطر سقوط در کمین این باشد.

فوتبال شیراز بیمار است

اینکه فوتبال شیراز بیمار است تردیدی در آن نیست و تکلیف این تیم ها که بیشترمشکلات مالی دارند باید هر چه زودتر مشخص شود.

تیم قشقایی که توسط بخش خصوصی اداره می شود چند سالی است که برای بقا در لیگ دسته یک بازی می کند و مقابل تیم شمس آذر قزوین هم شاهد بازی خوبی از سوی این تیم نبودیم.

دقیقه ۲۲ بازی بر روی اشتباه مهدی داغر مدافع تیم قشقایی، محمد پاپی بازیکن تیم شمس آذر از این فرصت طلایی استفاده کرد و دروازه میزبان را باز کرد.

میزبان بی انگیزه

میزبان بدون برنامه بازی می کرد حملات این تیم تنها تا پشت محوطه هجده قدم حریف ادامه داشت اما برای رسیدن به گل با مشکل مواجه بودند.

تیم میهمان که سواربازی بود میرفت تا در دقیقه ۳۴ توسط عباس عسکری در یک فرصت تک به تک دروازه تیم قشقایی را برای بار دوم اما گودرز داوودی سنگربان این تیم مانع فروپاشی دروازه اش شد.

نیمه نخست با برتری تیم میهمان هم در زدن گل و داشتن توپ میدان پایان یافت.

در نیمه دوم به نظر می رسید تیم قشقایی برای جبران گل خورده بازی بهتری ارایه دهد اما این اتفاق نیفتاد و در دققیه ۵۷ گل دوم را با ضربه سر مهدی محمدی دریافت کردند تا کار برای میزبان سخت تر شود.

گل سوم، تعویض طلایی

دقیقه ۸۰ کامبیز دهقانی در حالی که تنها سه دقیقه از وردش به زمین می گذشت، بر روی یک کار انفرادی دروازه تیم قشقایی را برای سومین بار باز کرد تا تعویض طلایی تیمش باشد.

سر انجام این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم شمس آذر قزوین که این تیم هم در خطر سقوط قرار دارد، پایان یافت تا آنها امیدوار به بقا در آخرین بازی باشند.

با پایان یافتن هفته سی و سوم تیم ملوان انزلی با ۶۸ امتیاز و مس کرمان هم با ۶۷ امتیاز در رده اول و دوم قرار گرفتند.

این دو تیم از یک هفته قبل صعودشان به لیگ برتر دوره بیست و دم قطعی شده بود.

استان کرمان سه تیم در لیگ برتر دارد، اما

با صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر این استان در لیگ دوره ۲۲ سه نماینده دارد در حالی که فارس نماینده ای در سطح اول فوتبال کشور ندارد.

تیم قشقایی شیراز با ۳۹ امتیاز در رده سیزده هم قرار گرفت تا کار این تیم در هفته آخر برای بقا به اما و اگر کشیده شود.

در هفته آخر لیگ دسته یک که قرار است ۱۷ خرداد برگزار شود از بین تیم های قشقایی شیرا، رایکا بابل، سایپا تهران و شمس اذر قزوین یک تیم به جمع دو تیم سقوط کرده به دسته دوم می پیوندد.

تیم های شهرداری شاهین بوشهرو ماشین سازی تبریز از مدتها قبل سقوطشان به دسته دوم مسجل شده بود.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار