صدا و سیمای فارس به مناسبت ششم ذی القعده سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) برنامه‌های ویژه ای دارد.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 06 June 2022

تابناک افرس به نقل از صدا و سیما: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای فارس گفت: به مناسبت ششم ذی القعده، سالروز بزرگداشت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، سیمای فارس با استقرار در حرم پاک و مطهر شاهچراغ (ع) ارتباط زنده تصویری با ۳۳ مرکز صدا و سیمای کشور برقرار می‌کند، ارتباط با شبکه‌های ملی و برون مرزی در قالب معرفی این امام زاده واجب التعظیم با حضور کارشناسان مذهبی از جمله آن است.
مهدی یزدانی افزود: سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در جمع طلاب و روحانیون استان فارس به مناسبت روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی به صورت زنده از شبکه فارس پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: امشب هم زمان با نماز مغرب عشا برنامه ویژه بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) با اجرای برنامه‌های متنوع مدیحه سرایی و نقاره زنی با حضور خادمان حرم منور این امام زاده جلیل القدر به صورت زنده با سخنرانی حجت السلام و المسلمین پناهیان روی آنتن شبکه فارس می‌رود.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای فارس افزود: از ساعت ۲۲ امشب ارتباط زنده تصویری یک ساعته با شبکه ۲ سیما از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در شب بزرگداشت حضرت احمد بن موسی علیه السلام است.
وی گفت: در ساعات اولیه فردا دوشنبه ۱۶ خرداد ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد رادیو فارس اجرای مشترکی با رادیو فرهنگ خواهد داشت و از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز ششم ذی القعده رادیو فارس با برنامه زنده "امین ولایت" با رادیو‌های سراسر کشور ارتباط زنده برقرار خواهد کرد.
یزدانی افزود: سیمای فارس تجدید میثاق مسئولان و کارکنان ارگان ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و آحاد مردم را با حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به طور زنده پخش خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای فارس گفت: همه برنامه‌های ۱۵ و ۱۶ خرداد را که به مناسبت بزرگداشت حضرت احمد بن موسی علیه السلام در حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می‌شود، معاونت‌های خبر و فضای مجازی این مرکز در قالب گزارش‌های خبری زنده با بخش‌های خبری شبکه‌های ملی و فارس و مکتوب پوشش خواهد داد و تولید و نشر اینفوگرافی، تیزر‌های معرفی برنامه ها، پوستر و کلیپ‌های ویژه گرامیداشت ششم ذی القعده و سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام از دیگر برنامه‌های حوزه‌های خبر و فضای مجازی صدا و سیمای فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار