همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی:
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رزمایش اقتدار یگان ویژه در فرماندهی نیروی انتظامی با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 03 October 2015
به گزارش تابناک قم، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رزمایش اقتدار یگان ویژه صبح امروز در فرماندهی نیروی انتظامی با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این رزمایش سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: پلیس همواره سرباز ولایت بوده است و در زمینه اهداف، آرمان‌های انقلاب و اسلام تلاش می‌کند و در تلاش است تا مصداق و نماد یک پلیس ارزشی را در جامعه باشد.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجربه کردن مفاهیم گذشته و به اوج رساندن فعالیت‌هاست تا اقتدار، هوشمندی و پاسخگویی به موقع و قانون‌گرایی در کشور طنین‌انداز شود.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، امام جمعه قم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت در دنیای امروز مقوله‌ای علمی و دانشی است، گفت: بدون پشتوانه علم و دانش در نیروی انتظامی نمی‌توانیم شاهد پیشرفت‌ در حوزه‌های امنیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی که دولت و نیروی انتظامی باید آن را معالجه کنند، بدون تحقیق و پژوهش امکان ندارد، مطالعه درست حافظ امنیت یک شهر است.

پیام حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران نیز در این مراسم قرائت شد که در متن این پیام ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، آمده است: بی‌شک مسئولیت تامین مقتدرانه امنیت و آرامش در کشور برای مردم موهبت عظیمی است که نصیب ماموران نیروی انتظامی شده است و این امر در سایه همدلی، ایثار و تلاش خالصانه و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب میسر شده است.

در ادامه این پیام تصریح شده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان جامعه با پلیس بوده و فرصتی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی در برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه و بهانه‌ای برای ارائه کارنامه درخشان و معرفی خدمات ارزنده نیروی انتظامی در طول یک سال گذشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار