رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: نهایتاًدسترسی و تامین آسان نان برای مردم و کاهش هزینه تولید نان مدیریت خواهد شد و با یک قیمت مناسب‌تر و کیفیت مطلوب‌تر در اختیار مردم عزیز قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 12 June 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مجتبی دهقان پورگفت: این طرح ساماندهی مبتنی بر یک رویکرد هوشمندانه است و یک رصد هوشمندانه‌ای در عملکرد نانوایی‌ها و تعداد قرص‌های نان در برابر آرد تحویلی به نانوایی اتفاق می‌افتد که می‌تواند اثرگذار باشد.

این مقام مسئول گفت: تعداد کارتخوان‌های هوشمند توزیع نان نصب شده در استان فارس به ۱۳۲۲ دستگاه رسیده است و این آمادگی را داریم که در راستای سیاست‌های دولت محترم در بحث ساماندهی هوشمند طرح نان گام‌های اساسی را برداریم و آن را تکمیل کنیم.

به گفته او علاوه بر جلوگیری از نشتی‌های آرد و تخلف‌های مربوط به این حوزه یکی دیگر از رویکرد‌هایی که این طرح می‌تواند داشته باشد این است که نظارت آسان و تسهیل کننده‌ای بر نانوایی‌ها فراهم شده و سهمیه مبتنی بر عملکرد و نان تخمینی تولید شده خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به طور مثال به ازای پخت هر ۳۲۰۰ قرص نان ده کیسه آرد تحویل نانوایی‌ها می‌شود و خروجی نیز بر اساس اطلاعات حاصل از دستگاه‌های هوشمند پایش و بررسی می‌شود.

او گفت: نهایتاً دسترسی و تامین آسان نان برای مردم و کاهش هزینه تولید نان مدیریت خواهد شد و با یک قیمت مناسب‌تر و کیفیت مطلوب‌تر در اختیار مردم عزیز قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار