استاندار قم با اشاره به این که جانشین پروری از ویژگی های مدیران موفق است، تاکید کرد: توانمندسازی کارکنان ادارات دولتی در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 13 June 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان قم، استفاده از ظرفیت های درونی برای توسعه‌ی کشور را امری ضروری دانست. 

وی با بیان اینکه عناوین پژوهشی باید خروجی میدانی داشته باشند افزود: خلاءها و ایرادها مشخص هستند و گاهی با یک اصلاح فرایند و بدون نیاز به کار پژوهشی قابل بهبود است. 

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود جانشین پروری را از ویژگی های مدیران دولتی موفق دانست و خاطرنشان کرد: کمیته‌ی نیروی انسانی، در سلسله مراتب مدیریتی باید برای توانمندسازی پرسنل ادارات برنامه ریزی داشته باشد. 

وی بیان داشت: یکی از مشکلات اساسی سیستم اداری، رویه ها و فرایندها هستند و اصلاح آن ها امری مهم و ضروری است.

شاهچراغی همچنین با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت ها در مسیر ارتقاء خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: در این راستا، برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی حائز اهمیت ویژه است. 

وی ادامه داد: در حوزه‌ی نیروی انسانی نیز با توجه به تاسیس شهرستان های جدید، باید از ظرفیت های موجود برای تامین کادر اداری مورد نیاز و پاسخگویی به مردم در بخش‌ها استفاده کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار