فرماندار قم با اشاره به عدم اجرای تعهدات راه‌آهن برای جمع‌آوری ریل‌های متروکه سطح شهر گفت: از سه روز پیش عملیات برش و جمع‌آوری ریل‌ها توسط شهرداری قم آغازشده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ 14 June 2022

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان با اشاره به اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به قم جمع‌آوری ریل‌های متروکه داخل شهر بود، اظهار کرد: این موضوع یکی از خواسته‌های دیرینه مردم قم است و مدت‌ها اجرای آن متوقف مانده بود.

وی با بیان اینکه بخشی از ریل‌های متروکه به‌موازات بلوار امام رضا(ع) به‌صورت کامل جمع‌آوری‌شده است و برای جمع‌آوری بخش دوم ریل‌ها از یک ماه پیش هماهنگی‌ها انجام و کار توسط شهرداری آغاز شد، افزود: متأسفانه مجموعه راه‌آهن همکاری و هماهنگی لازم را نداشتند و راه‌آهن کشور درخواست کردند که ۱۰ روز فرصت دهید تا خودشان ریل‌ها را جمع‌آوری کنیم.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: به همین علت کار متوقف شد و متأسفانه راه‌آهن به تعدش عمل نکرد و مجدداً جلسات برگزار و از سه روز پیش شهرداری برش ریل‌ها را انجام و جمع‌آوری آن را آغاز کرده است.

ذاکریان با تأکید بر اینکه پس‌ازاین مرحله، خاک‌برداری و همسطح سازی انجام می‌شود، ابراز کرد: با توجه به اینکه حجم خاک‌برداری قابل‌توجه است شهرداری مصمم است ظرفت چند روز آینده پیمانکار واجد شرایط را جذب و کار را با قوت انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار