مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام الکترونیکی مدارس شاهد استان فارس در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 14 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایثار: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: همزمان با سراسر کشور پیش ثبت نام مدارس شاهد در استان فارس نیز در حال اجرا است.
حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور اظهار داشت: ثبت نام الکترونیکی پایه اول تا ۲۸ خرداد و ثبت نام پایه هفتم نیز تا ۱۰ تیر ادامه دارد.
وی افزود: ثبت نام پایه دهم نیز از ۱ تا ۲۰ تیرماه انجام می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://pada.medu.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی فرزندان خود در مدارس شاهد اقدام کنند.
حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور بیان کرد: مراحل پیش ثبت نام مدارس شاهد در سامانه پادا شامل ورود به سامانه پادا، انتخاب ثبت نام‌شاهد، ورود اطلاعات اولیه، تکمیل فرم های اطلاعاتی پیش ثبت نام، انتخاب مدرسه، تکمیل فرم‌امتیاز بندی و تایید نهایی پیش ثبت نام است و پس از آن دانش آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند، توسط مدارس به آن ها اطلاع‌رسانی می شود تا در مهلت تعیین شده مدارک خود را برای ثبت‌نام تحویل آموزشگاه مورد نظر نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار