امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت: اروپا و آمریکا نیز درگیر مشکلات تورمی هستند، اما رسانه های معاند به گونه ای القا می کنند که این گونه مشکلات و مسائل فقط در داخل ایران است و در سایر نقاط دنیا اوضاع بدون مشکل کمبود کالا و تورم است تا حس بدبینی در بین مردم شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 17 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار گفت: در حالیکه فجایع و مشکلات بسیار بزرگی در اسرائیل و آمریکا روی می دهد که رسانه های غربی یا به آن نمی پردازند یا گذرا از آن عبور می کنند، اما مسائل مربوط به ایران را بزرگ و غیرواقعی نشان می دهند.

وی افزود:  علاوه بر رسانه های معاند برون مرزی، برخی از رسانه های داخلی نیز خواسته یا ناخواسته در جبهه دشمن قلم می زنند و به اخبار منفی و مشکلات موجود بیشتر از نقاط قوت می پردازند،  در حالیکه باید خط مشی این رسانه ها در راستای منافع کشور و بیان نقاط قوت و موفقیت ها داخلی و بین المللی تغییر کند.

کریمی تبار مطرح کرد:  ایران یکی از کشورهای قربانی ترور است که دانشمندان و شخصیت های برجسته زیادی را به‌ علت ترور از دست داده اما جبهه استکبار ایران اسلامی را کشوری تروریست و حامی ترور معرفی می کند و از بیان واقعیت ها پرهیز دارد.

وی ادامه داد: باید با تبدیل این اراضی به آبی از آنها استفاده بهینه کرد و همچنین با انجام سیاست های درست از جمله توزیع نهاده های دامی و خرید دام مازاد وابستگی کشور به واردات اقلام کشاورزی کاهش یابد.

امام جمعه ایلام گفت: در زمان جنگ تحمیلی سنگرسازان بی سنگر حهاد سازندگی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند و اکنون نیز با اقدامات جهادی خود موجب محرومیت زدایی و کارآفرینی در مناطق روستایی شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار