مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد: ۱۶۳ واحد صنفی متخلف در سطح استان فارس توسط مامورین اجرای احکام تعزیرات بسته شدند و با نصب پارچه نوشته تخلف آنان اطلاع رسانی گردید.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 19 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: غلامرضا سالاری افزود: تخلفاتی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت بهداشت از سوی این واحد های صنفی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: چندین شعبه از فروشگاههای بزرگ زنجیره ای، چندین واحد نانوایی، فروشگاه عرضه مرغ و تخم مرغ، میوه فروشی و یک واحد آموزشی از جمله مواردی بود که توسط مامورین این اداره کل در شهر شیراز و سایر شهرستان های استان اجرای حکم شدند.

سالاری با بیان اینکه برخورد با تخلفات صنفی و راس آن گرانفروشی شدت خواهد گرفت، بیان داشت: تداوم اجرای این طرح تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد و مرحله دوم این طرح نیز بزودی اجرا خواهد شد.

شهروندان شکایات و گزارش های خود را به سامانه ۱۲۴ و یا ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند
مدیرکل تعزیرات حکومتی تاکید کرد: اجرای حکم پلمب و نصب پارچه واحدهای صنفی متخلف و گرانفروش بدون هیچگونه اغماضی انجام می شود.

وی از نظارت های مردمی بعنوان مهمترین و اثرگذار ترین مولفه نظارتی نام برد وگفت: از شهروندان تقاضا داریم شکایات و گزارشات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند تا موارد توسط بازرسین بررسی و در صورت احراز تخلف، با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.

برچسب ها: تعزیرات ، واحد صنفی ، تخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار