کد خبر: ۱۰۵۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲ 09 July 2022

ضمن قدردانی از پرسنل همکار در مجموعه خدمات شهری شهرداری کرمله، اظهار کرد: با تلاش این عزیزان شاهد تغییرات مثبت در سطح شهر هستیمضمن قدردانی از پرسنل همکار در مجموعه خدمات شهری شهرداری کرمله، اظهار کرد: با تلاش این عزیزان شاهد تغییرات مثبت در سطح شهر هستیمضمن قدردانی از پرسنل همکار در مجموعه خدمات شهری شهرداری کرمله، اظهار کرد: با تلاش این عزیزان شاهد تغییرات مثبت در سطح شهر هستیمضمن قدردانی از پرسنل همکار در مجموعه خدمات شهری شهرداری کرمله، اظهار کرد: با تلاش این عزیزان شاهد تغییرات مثبت در سطح شهر هستیمضمن قدردانی از پرسنل همکار در مجموعه خدمات شهری شهرداری کرمله، اظهار کرد: با تلاش این عزیزان شاهد تغییرات مثبت در سطح شهر هستیم

بگزارش خبرنگار تابناک گیلان.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان مدیون و بدهکار خون شهدا هستند، تصریح کرد: امیدواریم با خدمت به مردم بخشی از دین خود به شهدا و خانواده های معظم آنان را ادا کنیم.

شهردار کومله، جلب رضایت خانواده های شاهد و ایثارگر را سرلوحه همه مدیران در نظام ا سلامی دانست و افزود: با همدلی و همفکری و همگرایی اعضای شورای شهر کومله توانستیم طی دو سال و نیم گذشته که مدیریت شهرداری را بر عهده دارم، حرکت اصولی را آغاز کنیم و پروژه های عمران شهری در دست اجرا را افتتاح کنیم و پروژه های زیرساختی جدید را کلنگ بزنیم.

وی معیار عملکرد شورای شهر و شهردار را بودجه شهرداری دانست و عنوان کرد: شهردار موفق آن شهرداری است که بتواند این بودجه را جذب کند و لذا با کمک اعضای شورای شهر کومله و مشارکت همشهریان توانستیم ضریب جذب خوبی داشته باشیم.

شهردار کومله ضمن قدردانی از مشارکت بالای شهروندان در روند اجرای برنامه ها و پروژه ها، اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم اعتماد مردم را به شهرداری جلب کنیم و قطعا ثمره این اعتمادسازی جذب سرمایه گذاران به شهر بود و لذا طی سال های 99 تا 1401 شاهد رشد 20 درصدی در سرمایه گذاری شهری هستیم.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع حقوق پرسنل خدوم شهرداری، متذکر شد: پرسنل شهرداری شبانه روز در حال تلاش هستند و سرما و گرما ندارند تا مردم آسایش و رفاه را حس کنند لذا نباید اجازه دهیم در پرداخت حقوق شرمنده خانواده های خود شوند.

شهردار کومله با اشاره به آماده باش پرسنل آتش نشانی در همه حوادث و ماموریت ها، گفت: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه شهر کومله باشیم و قطعا افتتاح بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی گیلان در شهرستان لنگرود، نقطه عطفی برای اقتصاد شهر ما خواهد بود و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاران دعوت می کنیم برای احداث هتل های اقامتی و چند ستاره در کومله پیشگام شوند، تصریح کرد: راه اندازی بیمارستان در این منطقه، فرصت های اسکان و اقامت در شهر را افزایش می دهد و باید مکان های مناسب داشته باشیم.

شهردار کومله، با اشاره به سابقه 60 ساله شهرداری کومله، خاکی بودن بیش از 70 درصد کوچه های شهر را زیبنده ندانست و بیان کرد: در صورت برنامه ریزی و همکاری و تعامل شهرداری و شورای شهر، کوچه های خاکی را حذف خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار