مسئول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از اجرای ۴۰ برنامه شاخص در هفته عفاف و حجاب در منطقه شمال غرب این کلان‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 13 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سمیرا هاشم خانی ضمن گرامیداشت ایام دهه ولایت و امامت و هفته عفاف و حجاب گفت: بدین مناسبت بیش از ۴۰ برنامه شاخص در منطقه شمال غرب شیراز اجرا خواهد شد.

او یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها را اجرای طرح چهارشنبه‌هایی طلایی برشمرد و گفت: این طرح به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با رویکردی نو و جذاب اجرا می‌شود که در آن با نشان دادن عکس شهدا و عکس شهید حاج قاسم سلیمانی، از بانوان برای صحبت پای میز دعوت به عمل آمده و با روی خوش به حجاب برتر ترغیب می‌شوند و هدیه‌ای هم دریافت می‌کنند.

هاشم خانی هدف از اجرای این طرح را ترغیب و صحبت با افراد در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد که در سه نقطه از محدوده شمال غرب با استقبال خوب شهروندان مواجهه شده است.

او گفت: برنامه‌های عفاف و حجاب تا پایان ۲۴ تیرماه برگزار خواهند شد و برپایی نمایشگاه اسوه، جشنواره طهورا برای الگوسازی و تجلیل از بانوان محجبه و برتر، مانور فرهنگی مسیر نور، اهدای بسته فرهنگی به نوجوانان و جوانان محجبه، آموزش و دوخت رایگان چادر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: نشست زن و خانواده، تشریح الگوی سوم زن، عهدنامه دختران انقلاب در جوار شهید گمنام، ایستگاه گوهر بندگی، فروش ملزومات عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی با عنوان ترگل، تجمع مدافعان حریم ولایت و ... از دیگر برنامه‌های حوزه‌های بسیج بانوان منطقه شمال غرب شیراز هستند.

برچسب ها: برنامه ، حجاب ، عفاف ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار