مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته امامت و ولایت را یادآور شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 14 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام حسین امیدی با بیان اینکه برنامه‌های این ایام با محوریت غدیر و امام علی(ع) برنامه‌ریزی شده است، افزود: این برنامه‌ها با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و فعالان فرهنگی مساجد در بیش از ۱۳۵۳ کانون فرهنگی در مساجد شهری و روستایی استان فارس اجرا می‌شود.

به نقل از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس، امیدی گفت: علاوه بر برپایی مراسم‌های جشن و سرور در شب و روز عید سعید غدیر خم، کانون‌های مساجد کارگاه آموزشی غدیرشناسی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی با توزیع شربت و سیرینی، محافل انس با قرآن و نشست‌های بصیرت افزایی و ولایت مداری نیز تدارک دیده شده است.

امیدی از برگزاری مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه‌های کتاب با موضوع غدیر خبر داد و گفت: اعزام کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس، سخنرانی بین الصلاتین ائمه جماعات، اهدای ثواب تلاوت طرح «تلات نور»و نذرهای صلوات و ختم قرآن نیز از دیگر برنامه‌هاست.

او با بیان اینکه کانون‌های مساجد به تاسی از مولای متقیان توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه و توزیع غذای گرم را نیز پیش‌بینی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا کانون‌های مساجد با همکاری پایگاه‌های بسیج همچنان به یاری خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار شتافته‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس شرکت در برنامه‌هایی نظیر پیاده روی خانوادگی و شادپیمایی را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت برشمرد و گفت: مسابقات ورزشی جام ولایت در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال در شیراز، اردوهای جهادی، تقدیر از فعالان کانونی، دیدار با خانواده‌های شهدا و اجرای اردو های درون و برون استانی ویژه اعضا نیز در دهه امامت و ولایت اجرا خواهد شد.

برچسب ها: برنامه ، دهه ولایت ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار