حجت الاسلام امیدی با اشاره به توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در عید غدیر، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۲ تن گوشت قربانی نذری بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 17 July 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (یکشنبه 26 تیر) در حاشیه برنامه توزیع گوشت نذری به مناسبت عید غدیر خم گفت: امروز به حمدالله در آستانه عید سعید غدیر خم چهاردهمین مرحله توزیع گوشت نذری در سطح استان فارس با همکاری موسسه «حضرت خدیجه (س)» در قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» آغاز شده است که ویژه شیراز و شهر های شمالی استان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: این گوشت های نذری به تعداد یکهزار و 200 بسته یک کیلو و 500 گرمی با ارزش تقریبی قریب چهار میلیارد ريال است که در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: در انتخاب مناطق توزیع، محوریت روستا های کم برخوردار و مناطق حاشیه نشین شهر و همچنین خانواده های نیازمند درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه این برنامه هر 2 ماه یکبار در ماه های قمری اجرا می شود، گفت: تاکنون بیش از 22 تن گوشت قربانی نذری بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار