ادامه رسیدگی بررسی تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری-صنعتی سرخس-دوغارون و مازندران که از سوی دولت صورت گرفته است
کد خبر: ۱۰۵۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 23 July 2022

به گزارش اقتصاد ۲۴, نمایندگان در صحن علنی مجلس این هفته در راستای اقدامات نظارتی خود به بررسی سوال احمد راستینه نماینده شهرکرد از وزیر ورزش و جوانان پرداخته و همچنین ۳ عضو حقوقدان شورای نگهبان را از میان ۶ فرد معرفی شده از سوی رئیس قوه قضائیه، انتخاب می‌کنند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته پیش رو (۲، ۴ و ۵ مردادماه) جلسات علنی خود را برگزار خواهند کرد و به بررسی طرح‌ها و لوایح در دستور می‌پردازند و اقدامات نظارتی خود را انجام می‌دهند. شرح چند دستور کار این هفته صحن مجلس به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون بهداشت مجلس در مورد بررسی عملکرد وزارت بهداشت در نحوه حذف دارو از سبد ارز ترجیحی (موضوع جزء یک بند س تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور)

سوال احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان.

انتخاب سه نفر عضو حقوقدان شورای نگهبان از بین افراد معرفی شده از سوی رئیس قوه قضائیه.

ادامه رسیدگی بررسی تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری-صنعتی سرخس-دوغارون و مازندران که از سوی دولت صورت گرفته است.

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح ایجاد مدیریت متمرکز جهت تأمین ماشین آلاد و امکانات لجستیک در حوادث غیرمترقبه.

بررسی تقاضای یک فوریت در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیت‌های بر درآمد سرمایه.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار