کد خبر: ۱۰۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ 28 July 2022

استاندار گیلان: مردمی کردن اقتصاد، برنامه عملیاتی دولت برای رضایتمندی آحاد جامعه است.

به گزارش تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست کارگروه آرد و نان گیلان ، گفت: فرمانداران نمایندگان تام الاختیار استاندار در شهرستان‌ها و مسئول مستقیم اجرای برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم برای خدمت صادقانه به مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم ، اولویت امور مسئولان در دولت دکتر رئیسی است، افزود : برای مقابله با سودجویان قاچاق آرد، باید نظارت بر چرخه تولید تا توزیع بیش از بیش تقویت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مسیر تخلف در چرخه تولید تا توزیع کالا‌های اساسی از جمله آرد باید بسته باشد ، گفت :  نظارت جدی در این حوزه را از تکالیف فرمانداران برشمرد.

دکتر اسدالله عباسی هدفمندی یارانه آرد و نان را طرحی برای کاهش قاچاق خواند و گفت: با برنامه ریزی دقیق در توزیع عادلانه آرد، نظارت جدی و راه اندازی سامانه مرکزی، شاهد حذف قاچاق آرد و افزایش کیفیت نان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین گندم و آرد در گیلان هیچگونه کمبودی وجود ندارد، اضافه کرد: این محصول به اندازه کافی در استان ذخیره شده و براساس برنامه توزیع می‌شود.

استاندار گیلان گفت: مردمی کردن اقتصاد، برنامه عملیاتی دولت سیزدهم برای رضایتمندی آحاد جامعه است که موجب هراس دشمنان ایران اسلامی شده است.

در این نشست هر یک از اعضای کارگروه آرد و نان گیلان ضمن ارائه گزارش عملکرد، نظرات خود را ارائه کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار