مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: محکومین پرونده‌های تعزیرات حکومتی استان فارس افزون بر هزار و صد میلیارد تومان جریمه نقدی شدند.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 31 July 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: غلامرضا سالاری افزود: از ابتدای امسال تا کنون به ۲۱۶۸۵ پرونده تخلفات در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده که از این تعداد ۱۶۶۹۱ فقره در حوزه کالا و خدمات، ۳۱۴۲ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز و ۱۵۸۲ پرونده نیز مربوط به تخلفات بهداشت دارو و درمان بوده است.
وی با بیان اینکه علاوه بر جریمه نقدی، محکومیت‌هایی همچون استرداد حق شاکی، تعطیلی، نصب پارچه، ضبط کالا، درج در پرونده نیز برای متخلفین اعمال شده است افزود: تعداد پرونده‌های رسیدگی شده در طی این مدت به نسبت مشابه سال گذشته افزایش حدود ۴۰ درصدی را داشته درحالی که جرایم نقدی محکومین در این مدت افزایش ۵ برابری را نشان می‌دهد و دلیل این موضوع نیز مصوبه سران محترم قوا مبنی بر افزایش جرایم صنفی پرونده‌های تعزیرات حکومتی بوده که برای متخلفین اعمال شده است.

سالاری در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۴ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۲۴۵۰ مورد گشت مشترک با همکاری سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، شبکه‌های بهداشت، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و ... برگزار شده که بیشترین توان و تمرکز در این گشت‌ها معطوف به تولید و عرضه کالا‌های اساسی بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: ارتباط شهروندان با پل‌های ارتباطی ۱۲۴ و ۱۳۵ کمک شایانی به کشف و پیشگیری از وقوع تخلفات می‌کند که در این راستا از مردم عزیز تقاضا داریم گزارشات خود را به این سامانه‌ها اعلام نمایند تا موارد توسط بازرسین بررسی و در صورت وقوع تخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل و متخلفین اعمال قانون شوند.

برچسب ها: تعزیرات ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار