کد خبر: ۱۰۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 04 October 2015


جمشید ندافی شیرذیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با اعلام اين خبر گفت: حافظ تحریک‌کننده و برانگیزنده احساس شعری و حافظه هنری و مجموعه‌ای از داشته‌های فرهنگی ما ایرانیان است و ما از پیاله شعر حافظ، طعم شعر را می‌چشیم و از حافظ علاوه بر شعر، ادب و فرهنگ و هنر یاد می‌گیریم و با زندگی آدمیانِ زیسته بر سرزمین بزرگ ایران آشنا می‌شویم.

وی افزود: اداره فعالیت‌های دینی، ادبی و هنری جهاد دانشگاهي استان البرز در راستای اهداف آموزشی فرهنگی و آشنا کردن جوانان فرهیخته کشور(دانشجویان) با میراث معنوی جامعه بزرگ ایران اسلامی، این سلسله نشست‌ها را برگزار می‌کند.

ندافی یادآور شد: در این سلسله نشست‌ها درباره تاریخ روزگار حافظ و زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ادبی آن و سپس درباره شخصیت، اندیشه و هنر ویژه حافظ سخن به میان خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: این سلسله نشست‌ها با همکاری دفتر تهران انجمن دوستداران حافظ با عنوان "حضور خلوت انس" و با تبیین دکتر بهادر باقری دانشیار زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی و مدیر اجرایی انجمن دوستداران حافظ در روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت 12:15 الی 13:30 در سالن شماره یک دانشکده علوم دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

مدیر اداره فعالیت‌های دینی، ادبی و هنری جهاد دانشگاهي استان البرز در پایان گفت: نخستین جلسه از این سلسله نشست‌ها از 14 مهرماه در استقبال از سالروز بزرگداشت حافظ(20مهر ماه) برگزار خواهد شد و در هفته‌های بعد ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار